Wiebelen van de bedden

Lees meer
7 jaren 10 maanden geleden #3235 door V8Guy
Beantwoord door V8Guy in topic Re:Wiebelen van de bedden

2ehans schreef : Wat voor steunen bedoel je? Een soort as-steunen?

En je had het over een soort supportblokjes die je onder het bed plaatst. Is dat op de plaats van de nylonblokjes?

Hier op vakantie heb ik een paar spanbanden gekocht en dat werkt al goed. Voor het kleine bed wil ik 45' buizen maken en voor het grote bed 2 buizen in de dwarsrichting.

Wanneer is er een technische dag? Lijkt me erg leerzaam!

Foto’s heren, foto’s .....?

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
7 jaren 10 maanden geleden #3236 door yaroon
Beantwoord door yaroon in topic Wiebelen van de bedden
Hoi Hans,
Als je het idee hebt dat de wagen op zich goed is gestabiliseerd, kunt je het effect ook aanzienlijk beperken door luchtbedden onder de matrassen te leggen. Ik gebruik daarvoor 10cm 'rups' matrassen van de decathlon. Behalve een enorm verbetering van het slaapcomfort vermindert dit, door de extra elastische en dempende werking van het luchtbed, de impulsoverdracht op de wagen. Kost wel even oppompen maar dan heb je ook wat. Het decathlon luchtbed is lekker dun en niet bouncy, heel geschikt hiervoor dus.

Lees meer
7 jaren 10 maanden geleden #3237 door mar-ine
Beantwoord door mar-ine in topic Re:Wiebelen van de bedden

V8Guy schreef :

En je had het over een soort supportblokjes die je onder het bed plaatst. Is dat op de plaats van de nylonblokjes?

Hier op vakantie heb ik een paar spanbanden gekocht en dat werkt al goed. Voor het kleine bed wil ik 45' buizen maken en voor het grote bed 2 buizen in de dwarsrichting.

Dat is het extra blok in het midden. Result: een stabiel bed wat niet doorzakt.

mar-ine

Fleetwood E2

Lees meer
7 jaren 10 maanden geleden #3238 door mar-ine

V8Guy schreef :

Hier aan de buutenkant. Bij uitgeschoven bed rust de rail op t witte buitenste blokje. Dus niet op de wielen in de rail.
Het blokje daar binnen is voor ingeschoven positie. Ook dan rust het bed niet op de wielen in de rail.

mar-ine

Fleetwood E2

Lees meer
7 jaren 10 maanden geleden #3239 door mar-ine

V8Guy schreef :

En hier de steun in de buurt van de as. Hier is de wagen een stuk rustiger van geworden.

mar-ine

Fleetwood E2

• 2ehans
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Lees meer
7 jaren 10 maanden geleden #3240 door 2ehans
Beantwoord door 2ehans in topic Wiebelen van de bedden
Bedankt voor de foto's!

Ik merkte dat het kleine bed ook meer doorzakt dan de grote, daar heb ik ook een blokje tussen geschoven.
En met de spanbanden schilt ook al een hoop om het wiebelen tegen te gaan.
Bijlagen:

Tijd voor maken pagina: 0.204 seconden

PopUpClub.nl maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren en het gebruiksgemak te vergroten. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Akkoord' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Ik accepteer het gebruik van cookies op deze site.

EU Cookie Directive Module Information