Wiebelen van de bedden

• 2ehans
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Lees meer
7 jaren 10 maanden geleden #3221 door 2ehans
Wiebelen van de bedden werd gestart door 2ehans
Bonjour! Onze eerste echte vakantie met de Santa Fe! Het is echt genieten. En grappig hoeveel mensen komen kijken naar zo'n aparte "vouw-varavan"

Het is heerlijk... Alleen... De bedden wiebelen... Als de kinderen zich omdraaien en bewegen dan voelen wij dat ook!
Moet ik de 4 poten verder strak zetten? Ik vind ze al behoorlijk onder spanning staan. Er kwam net iemand op de camping aan die bijna z'n wielen van de caravan van de grond afkreeg...
Een andere oplossing is misschien 2 stutten direct tussen de bedden en de grond te plaatsen?

Alvast bedankt!
En voor iedereen die op vakantie is of gaat... Een fijne vakantie!

Hoi,
Hans

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
7 jaren 10 maanden geleden #3222 door V8Guy
Beantwoord door V8Guy in topic Re:Wiebelen van de bedden

2ehans schreef : Bonjour! Onze eerste echte vakantie met de Santa Fe! Het is echt genieten. En grappig hoeveel mensen komen kijken naar zo'n aparte "vouw-varavan"

Het is heerlijk... Alleen... De bedden wiebelen... Als de kinderen zich omdraaien en bewegen dan voelen wij dat ook!
Moet ik de 4 poten verder strak zetten? Ik vind ze al behoorlijk onder spanning staan. Er kwam net iemand op de camping aan die bijna z'n wielen van de caravan van de grond afkreeg...
Een andere oplossing is misschien 2 stutten direct tussen de bedden en de grond te plaatsen?

Alvast bedankt!
En voor iedereen die op vakantie is of gaat... Een fijne vakantie!

Hoi,
Hans

Dat is mede de charme van een pop-up ?

Kids in een tentje jagen? ⛺️
En ik zou die poten niet zover uitdraaien- zijn weliswaar ‘stabilizer jacks’ alhoewel niet super in hun taak, maar zeker niet sterk genoeg om de wagen op te krikken. Mogen ook nooit gebruikt worden voor wielwissel.

Wat je zou wel losse uitdraaisteuntjes onze de chassis balken voor en achter kunnen zetten . Ik weet dat enkele mede popuppers die hebben- maar volgens mij maakt het niet heel veel uit.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein
De volgende gebruiker (s) zei dank u: 2ehans

Lees meer
7 jaren 10 maanden geleden #3223 door mar-ine
Beantwoord door mar-ine in topic Re:Wiebelen van de bedden
Tja. Wiebelende bedden. Het hoort er wel een beetje bij.
Zelf heb ik extra supportblokjes zitten waar t uitgeschoven bed op rust. Dat maakt t al beter. Zelf zou ik geen poten naar de grond maken, die houden t wiebelen links en rechts niet tegen.
Die extra steunen? Il heb ze bij me maar nog niet geprobeerd.
Van PopupPortal heb ik wel eens begrepen dat mensen onder de wagen een “kruis-schoor” maken. Met een spanband of zo.
Binnen de club is er ook een wagen met nieuwe uitdraaipoten, eigenlijk geen idee of Ron er helemaal tevreden van is.

mar-ine

Fleetwood E2

Lees meer
7 jaren 10 maanden geleden #3224 door mar-ine
Zelf hebben wij poten in de lengte van de wagen en poten op 45’.
Ik zou eens willen proberen om die van 45’ dwars onder de wagen te zetten.
Maar dat wordt dan weer een projekt. (Technische dag?)

mar-ine

Fleetwood E2

Lees meer
7 jaren 10 maanden geleden #3232 door mar-ine
Deze week de losse steunen geplaatst, in de buurt van de as. Dat scheelt enorm. De wagen staat veel stiller.
In de camperwereld hebben die dingen een aparte naam, die zal ik hier niet noemen. ;-) Maar ze voldoen zeker, horen nu bij de standaarduitrusting.

mar-ine

Fleetwood E2

• 2ehans
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Lees meer
7 jaren 10 maanden geleden #3233 door 2ehans
Beantwoord door 2ehans in topic Re:Wiebelen van de bedden
Wat voor steunen bedoel je? Een soort as-steunen?

En je had het over een soort supportblokjes die je onder het bed plaatst. Is dat op de plaats van de nylonblokjes?

Hier op vakantie heb ik een paar spanbanden gekocht en dat werkt al goed. Voor het kleine bed wil ik 45' buizen maken en voor het grote bed 2 buizen in de dwarsrichting.

Wanneer is er een technische dag? Lijkt me erg leerzaam!

Tijd voor maken pagina: 0.196 seconden

PopUpClub.nl maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren en het gebruiksgemak te vergroten. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Akkoord' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Ik accepteer het gebruik van cookies op deze site.

EU Cookie Directive Module Information