Te koop gezocht

• JelleB
  • Bezoeker
  • Bezoeker
7 jaren 7 maanden geleden #3245 door JelleB
Te koop gezocht werd gestart door JelleB
Wij zoeken een Pop-up trailer tot € 3500. Bij voorkeur een met een King-size bed. Graag aanbiedingen met foto’s en realistische prijsverwachting.

Alvast bedankt.

Jelle

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

• Willemsenbj
  • Bezoeker
  • Bezoeker
7 jaren 7 maanden geleden - 7 jaren 7 maanden geleden #3246 door Willemsenbj
Beantwoord door Willemsenbj in topic Te koop gezocht
Hallo Jelle ,

Wij zijn net terug van onze vakantie met onze Coleman Destiny uit 1997, met kingsize bed. We gaan hem wassen en weer uitklappen om foto's te maken. We willen hem verkopen omdat kinderen volgend jaar niet meer mee gaan en hij voor ons twee te groot is. Kan ik je foto's mailen straks?

groeten Diana
Laatst bewerkt 7 jaren 7 maanden geleden door Willemsenbj.

• JelleB
  • Bezoeker
  • Bezoeker
7 jaren 7 maanden geleden #3247 door JelleB
Beantwoord door JelleB in topic Te koop gezocht
Hallo Diana,

Zou fantastisch zijn als je een paar foto’s kunt sturen die de staat van de popup tonen.
Hebben jullie een bepaalde prijsverwachting?

Groeten,

Jelle

• Willemsenbj
  • Bezoeker
  • Bezoeker
7 jaren 7 maanden geleden - 7 jaren 7 maanden geleden #3248 door Willemsenbj
Beantwoord door Willemsenbj in topic Te koop gezocht
Hallo Jelle,

Op de een of ander manier lukt het uploaden van de foto's niet, kan ik je de foto's mailen? De vraagprijs (ligt onder je budget) doe ik ook liever via mail, je kunt mij bereiken op .
De pop up is natuurlijk niet nieuw meer, maar verkeert in prima staat. Extra's: mover (met accu), een ruime bak achterop de caravan, lattenbodem op grote bed en fietsendrager op de dissel.
Beschikt over een zakluifel. Dit type heeft geen koelkast, maar een koelbox, wij gebruikten altijd een losse campingkoelkast.
Banden zijn in 2017 vervangen en kunnen nog wel even mee.

groeten Diana
Laatst bewerkt 7 jaren 7 maanden geleden door Willemsenbj.

Tijd voor maken pagina: 0.088 seconden

PopUpClub.nl maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren en het gebruiksgemak te vergroten. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Akkoord' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Ik accepteer het gebruik van cookies op deze site.

EU Cookie Directive Module Information