Heeft iemand ervaring met het invoeren via een firma ?
Ik heb iets raars voor, er stond een mooie camper op 2ehands.be, locatie Herentals.
Wij wonen in België, dus heel goed te doen.
Nu zag ik de naam nogal engels klinken, dacht ja een Engelsman die hier kwam wonen waarschijnlijk, want zoiets is eerder zeldzaam hier.
Wij in de wolken, vlakbij, geen gedoe, dus ik snel gemaild.
Krijg ik een mail in gebroken nederlands terug, komt het er op neer, dat die persoon hier heeft gewoond, maar intussen voor zijn werk terug naar Ierland is .
Toen ik zei teleurgesteld te zijn, want we waren blij iets te vinden zo dichtbij, en dan staat hij ineens toch zo ver af.
Dan zei hij dat hij het idd begreep, maar toen hij hem te koop zette hij nog in Belgie was, nu helaas niet meer.
Maar hij kon een oplossing bedenken, heeft blijkbaar wat research gedaan omdat ik zei het niet te zien zitten om tot Ierland te komen. Engeland zag ik nog zitten, elk de helft van de weg, maar dat ziet hij blijkbaar niet zitten.
Komt hij nu af met een mogelijkheid, transport met een firma, maar ik stond nogal sceptisch om iets te kopen zonder het te zien.
Nee zegt hij, je betaalt aan de firma, zij houden het geld bij, leveren, en ik zou 5 dagen recht hebben om te weigeren, dan zou ik mijn geld terug krijgen. Indien de deal doorgaat, storten ze het geld naar de verkoper door. De transportkosten zouden tss de 500 en 600 euro liggen en hij wil daar de helft van op zich nemen.
Iemand hier ervaring mee ? Het was een eerlijke prijs, ziet er mooi uit op foto (kan ook bedriegen natuurlijk, dat is het probleem), maar kan ik zo een firma vertrouwen ?