Popup te koop

• wimmos
  • Bezoeker
  • Bezoeker
11 jaren 2 dagen geleden #2788 door wimmos
Popup te koop werd gestart door wimmos
Omdat we wegens omstandigheden met spoed onze Bobcat (+/-1980?) uit onze stalling moeten halen bied ik, mijn spijt, onze Bobcat te koop aan.
We hebben de tent van een Amerikaanse Palomino popup laten vermaken zodat deze op een Bobcat past. De tent is van een veel zwaardere en degelijkere kwaliteit.
Helaas is er iets mis met de kelk/as van 1 wiel. Deze moet gerepareerd worden voor er ver mee gereden wordt.
Verder is de popup naar leeftijd goed onderhouden en goed voor een poos kampeerplezier of anders evt. onderdelen. :sick:
Mocht je interesse hebben graag reageren via
Vriendelijke groet Wimmos

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
10 jaren 11 maanden geleden - 10 jaren 11 maanden geleden #2790 door WebMaster
Beantwoord door WebMaster in topic Popup te koop
Er staat ook een bobcat zonder tent te koop, dus misschien 1+1 = 1 ?? (edit: die is al weg)

Misschien is het handig een indicatie van de prijs te geven en waar de bobcat op te halen is ? ivm de beperkte afstand.

De WebMaster (Die is heel tevreden met zijn Conway Cardinal...)
Laatst bewerkt 10 jaren 11 maanden geleden door WebMaster.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.087 seconden

PopUpClub.nl maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren en het gebruiksgemak te vergroten. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Akkoord' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Ik accepteer het gebruik van cookies op deze site.

EU Cookie Directive Module Information