Te koop: Coleman Stoney Creek

• Vervoort
  • Bezoeker
  • Bezoeker
11 jaren 6 maanden geleden #2705 door Vervoort
Te koop: Coleman Stoney Creek werd gestart door Vervoort
Na jarenlang kampeerplezier willen wij onze Coleman Stoney Creek verkopen. Nu onze kinderen niet meer meegaan is hij echt te groot voor ons tweeen. Wij hebben hem nieuw gekocht in 1995. Er zit een inbouw vloerkachel in en we hebben een wintertent erbij. Er staan erse foto's van onze wagen op de website.
Prijs n.o.t.k.
Fam.Vervoort
Discussie gesloten.
  • Laura
  • Bezoeker
  • Bezoeker
11 jaren 6 maanden geleden #2706 door Laura
Beantwoord door Laura in topic Re: Te koop: Coleman Stoney Creek
Ben helemaal nieuw in het pop-up gebeuren. Op de camping een coleman santa fe gezien, ook van binnen. En eigenlijk meteen verliefd geworden. Zo wil ik vakantie houden! Alleen rijden we een suzuki swift, dus zit een santa fe er niet in qua kogeldruk en trekvermogen (max 1000). De stoney creek lijkt me niet kleiner dan de santa fe, of vergis ik me?
Mocht iemand een Coleman Taos of andere kleine pop-up weten, houdt ik me aanbevolen. Stond een Taos op marktplaza, maar is sinds vandaag verdwenen?!
Discussie gesloten.
  • arie Kleijn Hesselink
  • Bezoeker
  • Bezoeker
11 jaren 6 maanden geleden #2708 door arie Kleijn Hesselink
Beantwoord door arie Kleijn Hesselink in topic Re: Te koop: Coleman Stoney Creek
Hallo, ik heb een Bobcat te koop. 750Kg maximaal. Met vaste fietsendrager voor 2 fietsen voorop en een kogel achterop voor een losse fietsendrager. Met een voortent, die bied ik overigens ook los aan. heb je interesse dan hoor ik het wel. Grtn Arie
Discussie gesloten.
  • Vervoort
  • Bezoeker
  • Bezoeker
11 jaren 6 maanden geleden #2709 door Vervoort
Beantwoord door Vervoort in topic Re: Te koop: Coleman Stoney Creek
Stoney Creek is inderdaad nog iets groter dan Santa Fe
Discussie gesloten.
  • Diessen
  • Bezoeker
  • Bezoeker
11 jaren 6 maanden geleden #2712 door Diessen
Beantwoord door Diessen in topic Re: Te koop: Coleman Stoney Creek
Goedendag,
Ik heb belangstelling in uw popup!
Kunt u even contact met mij opnemen?

Met vriendelijke grt,

Jan
Discussie gesloten.
  • namladan
  • Bezoeker
  • Bezoeker
11 jaren 6 maanden geleden #2713 door namladan
Beantwoord door namladan in topic Re: Te koop: Coleman Stoney Creek
Dag,
wij zijn reuze nieuwsgierig naar jullie Stoney Creek. Wij hebben een Bayport uit 1996 (wij zijn de derde eigenaars volgens mij). Die lijkt er van binnen wel op denk ik, ook met een L bank en een extra bankje tegenover de keuken. Wat ik zou willen weten is hebben jullie de vloerverwarming er zelf in gebouwd? En hoe is jullie ervaring dan met kamperen met kouder weer?

Groet
Nathalie Ladan
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.102 seconden

PopUpClub.nl maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren en het gebruiksgemak te vergroten. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Akkoord' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Ik accepteer het gebruik van cookies op deze site.

EU Cookie Directive Module Information