Gezocht! Voortent voor bobcat.

• Chantal79
  • Bezoeker
  • Bezoeker
11 jaren 6 maanden geleden #2698 door Chantal79
Gezocht! Voortent voor bobcat. werd gestart door Chantal79
Hi! Sinds vorige week zijn mijn man, 3 zoontjes en ik de trotse eigenaren van een bobcat uit 1997. Wat een ruime en praktische wagen! Nu nog een voortent, en daarom dit bericht. Hebben jullie een ongebruikte voortent liggen voor een folding camper en wil je die verkopen, stuur dan een berichtje :) Hartelijke groet van Chantal
Discussie gesloten.
  • arie Kleijn Hesselink
  • Bezoeker
  • Bezoeker
11 jaren 6 maanden geleden #2707 door arie Kleijn Hesselink
Beantwoord door arie Kleijn Hesselink in topic Re: Gezocht! Voortent voor bobcat.
Beste Chantal, ik heb nog een voortent voor een bobcat. In goede staat. Grtn Arie
Discussie gesloten.
  • Chantal79
  • Bezoeker
  • Bezoeker
11 jaren 6 maanden geleden #2714 door Chantal79
Beantwoord door Chantal79 in topic Re: Gezocht! Voortent voor bobcat.
Hoi Arie,

Is de voortent nog beschikbaar? Zo ja, zou je me een mailtje kunnen sturen hierover op ? Met een foto en wat je ervoor zou willen hebben? Alvast dank! Zou super zijn als we onze bobcat met een voortent kunnen uitbreiden :)

Ik zie je mailtje heel graag tegemoet! Hartelijke groet van Chantal
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.088 seconden

PopUpClub.nl maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren en het gebruiksgemak te vergroten. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Akkoord' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Ik accepteer het gebruik van cookies op deze site.

EU Cookie Directive Module Information