Vraag over waarde Bobcat 1997

• Chantal79
  • Bezoeker
  • Bezoeker
11 jaren 7 maanden geleden #2689 door Chantal79
Vraag over waarde Bobcat 1997 werd gestart door Chantal79
Hallo!

Ik kan een bobcat uit 1997 kopen voor 1000€. De wagen ziet er op de foto's netjes uit, de eigenaar zegt dat alles in orde is, maar ik weet niet zoveel over de technische staat. Waarschijnlijk staat deze al een tijdje ongebruikt in een garage, want ze verkopen nu ook hun grotere en nieuwere popup.

Jullie kunnen waarschijnlijk meer zeggen over de waarde, wat vinden jullie? Is het een goede deal? Ik zal waarschijnlijk de banden moeten nalopen, zodat we er veilig mee op pad kunnen. Hebben jullie tips voor de 'bezichtiging'? Wat zijn de zwakke plekken van een Bobcat en waar moet ik op letten?

Alvast dank voor jullie reactie.

Hartelijke groet van Chantal
Discussie gesloten.
Lees meer
11 jaren 7 maanden geleden - 11 jaren 7 maanden geleden #2691 door Ad Kuijken
Beantwoord door Ad Kuijken in topic Re: Vraag over waarde Bobcat 1997
Als de wagen er nog goed uitziet is het een redelijke prijs, er zijn veel potentiële kopers voor een popup en er is weinig aanbod in Europa. Zie ook het item "Waar op te letten als je een Popup koopt" in deze rubriek. Succes met een eventuele aankoop. :)
Laatst bewerkt 11 jaren 7 maanden geleden door .
Discussie gesloten.
  • Chantal79
  • Bezoeker
  • Bezoeker
11 jaren 6 maanden geleden #2697 door Chantal79
Beantwoord door Chantal79 in topic Re: Vraag over waarde Bobcat 1997
Beste Ad, dank voor je reactie! Ik heb de wagen gekocht en inmiddels al een weekendje gekampeerd. Wat een fijne wagen! Nu nog een voortent en wat opknapklusjes en dan gaan we volgend jaar met 3zoontjes < 5 op pad :)
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.077 seconden

PopUpClub.nl maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren en het gebruiksgemak te vergroten. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Akkoord' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Ik accepteer het gebruik van cookies op deze site.

EU Cookie Directive Module Information