Thule omnistor cassetteluifel 6200

• HannekeJeroen
  • Junior Lid
  • Junior Lid
  • Coleman Cheyenne 2003
Lees meer
6 jaren 11 maanden geleden #3320 door HannekeJeroen
Thule omnistor cassetteluifel 6200 werd gestart door HannekeJeroen
We hebben een kapotte luifel en willen zonder wespen voor de wagen zitten. Daarom zijn we aan het kijken naar oplossingen voor een nieuwe luifel of een campertent om voor de wagen neer te zetten. Thule heeft een aardig tentsysteem, dat voor de wagen neergezet kan worden. Alleen: ik heb ooit begrepen dat iemand van de popupclub een omnistor eraf haalde, omdat het te zwaar zou zijn voor het dak? Zou je een (nu volgens de website lichtere) cassetteluifel op de popup (Coleman cheyenne) kunnen plaatsen? Blijft dit onderweg ook goed zitten? Hoe bevestig je zo’n ding?

We zijn aan het renoveren en dit wordt een van de mogelijkheden. Een andere mogelijkheid is een unico deeltent van 275 breed. Is ook mooi, maar die geeft minder vrijheid als je geen tent modig hebt en wel een luifel.

Ik ben benieuwd.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

• HannekeJeroen
  • Junior Lid
  • Junior Lid
  • Coleman Cheyenne 2003
Lees meer
6 jaren 11 maanden geleden #3326 door HannekeJeroen
Beantwoord door HannekeJeroen in topic Thule omnistor cassetteluifel 6200
Het dak blijkt verstevigd te moeten worden als we een cassetteluifel gebruiken. Helaas..: dus toch nu een nieuwe zakluifel aanschaffen. Zowel Fiamma als Thule hebben zakluifels waar je een tent van kan maken. De losse zijpanelen die we nu hebben, sluiten niet aan op de luifel en dat vinden we niet optimaal. Vandaag ga ik eens kijken bij Vinken in Asten naar de verschillen in bevestiging. Wordt vervolgd:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.083 seconden

PopUpClub.nl maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren en het gebruiksgemak te vergroten. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Akkoord' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Ik accepteer het gebruik van cookies op deze site.

EU Cookie Directive Module Information