Lampje om in de plafond-lamp te steken

• Lexpiek85
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Lees meer
7 jaren 8 maanden geleden - 7 jaren 8 maanden geleden #3262 door Lexpiek85
Lampje om in de plafond-lamp te steken werd gestart door Lexpiek85
Beste liefhebbers, sinds kort zijn wij de trotse eigenaars van een Coleman Fleetwood TAOS die wij hebben overgenomen van een clubgenoot hier. Nu kunnen wij een lampje via marktplaats (link hieronder) aanschaffen voor 15 euro. Aangezien ik niet zeker weet of deze universeel is voor alle modellen, hierbij de vraag of iemand mij kan vertellen of ik hier wat aan heb? Het lijkt me namelijk heel erg handig.

M.vr.gr.

www.marktplaats.nl/a/caravans-en-kampere...0c1b&previousPage=lr
Laatst bewerkt 7 jaren 8 maanden geleden door Lexpiek85.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
7 jaren 8 maanden geleden #3263 door V8Guy
Beantwoord door V8Guy in topic Lampje om in de plafond-lamp te steken
Ja hoor die zijn in principe universeel. En mocht een Taos geen 12V aansluiting in de plafondlamp hebben zitten (Joost? ) dan is dat eenvoudig zelf te maken. Werkt met het oude type koptelefoon aansluiting.

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

• Lexpiek85
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Lees meer
7 jaren 8 maanden geleden #3264 door Lexpiek85
Beantwoord door Lexpiek85 in topic Lampje om in de plafond-lamp te steken
Bedankt voor het antwoord, inmiddels de gok genomen door hem aan te schaffen. Van het weekend de TAOS voor het eerst opzetten, vandaar dat ik niet helemaal zeker ben/was. Groetjes

Tijd voor maken pagina: 0.276 seconden

PopUpClub.nl maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren en het gebruiksgemak te vergroten. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Akkoord' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Ik accepteer het gebruik van cookies op deze site.

EU Cookie Directive Module Information