Dak vastzetten voor storm?

• 2ehans
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Lees meer
7 jaren 11 maanden geleden #3212 door 2ehans
Dak vastzetten voor storm? werd gestart door 2ehans
Sinds vorig jaar zijn wij de trotse eigenaars van een Coleman santa fe uit 1997. Ik heb bijna alle onderwerpen gelezen maar ik kon niets vinden of je het dak vast moet zetten als je storm verwacht. Ik dacht om een stormband over het dak te spannen met aan beide kanten een stormveer. Maar is dat echt nodig? Ik denk dat er nu zo'n 5cm speling op het dak zit, als ik er tegen duw.

Alvast bedankt voor het meedenken

Hoi,
Hans

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

• katrien
  • Bezoeker
  • Bezoeker
6 jaren 9 maanden geleden #3405 door katrien
Beantwoord door katrien in topic Dak vastzetten voor storm?
Dag Hans, onze santa fe is van 1999 en wij zetten bij hevige rukwind 2 stormbanden (met veer) door de handvaten en dan in een hoek van 45 graden naar beneden. De veer plaatsen we aan de windkant. We spannen de banden niet al te strak zodat wat speling mogelijk blijft. Vorige week in Bretagne hield dit alles goed op zijn plaats bij rukwinden tot 85 km/u.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.127 seconden

PopUpClub.nl maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren en het gebruiksgemak te vergroten. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Akkoord' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Ik accepteer het gebruik van cookies op deze site.

EU Cookie Directive Module Information