onderdelen bestellen in Amerika

• Dirk328
  • Dirk328's Profielfoto
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
  • gezellige kampeerder met een Santa Fe 2004
Lees meer
8 jaren 3 maanden geleden #3177 door Dirk328
onderdelen bestellen in Amerika werd gestart door Dirk328
Hallo allen,

ik ben van plan wat kleine onderdelen te bestellen in Amerika nog voor juni as. Wie wil er nog iets bestellen in de VS? ik wil graag bestellen bij colemanpopupparts.com/ maar de verzendkosten zijn nogal hoog. Wellicht zijn er meer mensen die onderdelen nodig hebben zodat wij de verzendkosten kunnen delen :) Scheelt altijd weer iets ;)

groet Dirk de Bode

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

• Henkg1970
  • Bezoeker
  • Bezoeker
8 jaren 2 maanden geleden #3187 door Henkg1970
Beantwoord door Henkg1970 in topic onderdelen bestellen in Amerika
Dag Dirk,

Ik zou graag een Stove Support Short Part number 4748A2731 willen bestellen. Wat zou het totaal bedrag zijn als we de verzendkosten naar rato delen?

Groeten,
Henk Gerards

• Dirk328
  • Dirk328's Profielfoto
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Lees meer
8 jaren 2 maanden geleden #3188 door Dirk328
Beantwoord door Dirk328 in topic onderdelen bestellen in Amerika
Hoi Henk,

tegenwoordig kunnen we geen order plaatsen voor nederland, dat staat de side niet toe. ik heb mijn bestelling nu via de mail gedaan ik wacht nu op een antwoord, je hoort van mij

groet Dirk de Bode
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Henkg1970

• HannekeJeroen
  • Junior Lid
  • Junior Lid
  • Coleman Cheyenne 2003
Lees meer
7 jaren 10 maanden geleden #3243 door HannekeJeroen
Beantwoord door HannekeJeroen in topic onderdelen bestellen in Amerika / spullen voor renovatie
Ai, te lang niet op de site van de popupclub geweest, merk ik. Ook ik wil graag onderdelen bestellen in de USA. Ooit maakte ik al een hele lijst, maar helaas waren de verzendkosten drie keer de waarde van de producten. Hebben jullie al wat gehoord? Is het gelukt? Graag meer info, zodat misschien meer mensen met een volgende zending mee zouden kunnen doen?
Onze Cheyenne heeft zich weer prima gehouden in Frankrijk dit seizoen. Toch zijn sommige onderdelen kapot en aan vervanging toe:

Ik heb een probleem met de deur/ opstap. Zijkant is helemaal door aan de rechterkant en is moeilijk te repareren. Ook de bouten van de opstap zijn versleten. Daarnaast is het losse deurtje (het deel dat je aan het dak ophangt) een beetje lam aan het worden. Het knopje werkt niet meer en ik zou niet weten hoe ik dat kan repareren. Nieuw slotje zou fijn zijn). Ook nog heb ik bedslight ends nodig. Tevens een zwart eindstukje van de stok waarmee je de bedcabine maakt ( het deel dwt wan het rechte einde zit). Ook de dakklemmen kan ik nig gebruiken, 8 stuks, want we hebben een disselbak. We willen de popup graag renoveren. Dus als iemand nog iets heeft liggen... Graag!

• Dirk328
  • Dirk328's Profielfoto
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Lees meer
7 jaren 9 maanden geleden #3254 door Dirk328
Hoi ik wil het nog eens proberen, heb je een lijst voor mij dan probeer ik een totaal lijst te maken en het opnieuw proberen.
stuur maar naar

groet Dirk de Bode
De volgende gebruiker (s) zei dank u: HannekeJeroen

• HannekeJeroen
  • Junior Lid
  • Junior Lid
  • Coleman Cheyenne 2003
Lees meer
7 jaren 1 maand geleden #3331 door HannekeJeroen
Beantwoord door HannekeJeroen in topic onderdelen bestellen in Amerika / spullen voor renovatie
Ondertissen werkt coleman popupparts samen met MyUs. Je krijgt daar een adres in de VS en man daarna je spullen voor een redelijke prijs over laten komen. Het werkte bij ons prima. Ik ben zeer tevreden, want nu lukt weer om daar iets te bestellen. Ze werken niet meer via de mail. Ik heb ze zelf gebeld en werd verwezen naar MyUs. Goede optie!
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Dirk328

Tijd voor maken pagina: 0.196 seconden

PopUpClub.nl maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren en het gebruiksgemak te vergroten. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Akkoord' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Ik accepteer het gebruik van cookies op deze site.

EU Cookie Directive Module Information