Reparatie coleman sante fe na ongeluk

• Harm
  • Bezoeker
  • Bezoeker
8 jaren 8 maanden geleden #3146 door Harm
Beantwoord door Harm in topic Reparatie coleman sante fe na ongeluk
iemand een idee of er een '4 stage' lift arm of '3 stage' wordt gebruikt in een santa fe uit 97?

Gewoon nieuwsgierig, heb de zijkant er nog niet afgehaald: ff de verzekering afwachten.

ik denk overigens een '3 stage'.

4:
colemanpopupparts.com/products/4-stage-lift-arm-csf-rsr

3:
colemanpopupparts.com/products/3-stage-lift-arm-csr-rsf

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
8 jaren 8 maanden geleden #3147 door V8Guy
Beantwoord door V8Guy in topic Reparatie coleman sante fe na ongeluk
Volgens mij ook een 3-stage, een 4 stage is me hier eigenlijk nog nooit opgevallen. Verzekeringstechnisch dezelfde prijs gelukkig.

Overigens zou ik de voorwand niet laten namaken uit vlak aluminium, wordt nooit zo mooi- als ik je foto's zie is die die goed te repareren. Maar moet wel een club doen met verstand van ABS.

En ik adviseer je toch even zelf ff je neus onder die zijwand te steken. Jij ziet wellicht zaken die de inspecteur niet opvallen. Want van tevoren heeft ie wss nog nooit een popup gezien.

En ja - repareren kan best leuk zijn - maar ik heb geen halletje waar ik hem ff kan stallen ttv wachten op onderdelen.. Toch wel handig als je hele zijwand eruit moet en de winter er aan gaat komen.

Als je de zijwand gaat vervangen heb je deze ook nodig (2x):
colemanpopupparts.com/collections/seals/...cts/lift-trim-gasket

Openmaken moet ook nog kunnen; de kabel van de beschadigde poot losgooien - omhoog draaien met iemand die met een stevige lat de beschadigde hoek mee omhoog duwt. Bij de folders vindt je overigens een handleiding voor het liftsysteem.

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.184 seconden

PopUpClub.nl maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren en het gebruiksgemak te vergroten. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Akkoord' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Ik accepteer het gebruik van cookies op deze site.

EU Cookie Directive Module Information