Coleman Evolution E1 aanhanger of caravan?

• 2ehans
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Lees meer
4 jaren 4 maanden geleden #3533 door 2ehans
Hallo allemaal,

Sinds augustus hebben wij een Coleman Fleetwood Evolution E1. Toen ik hem wilde verzekeren werd ik door verschillende verzekeraars erop gewezen dat het een aanhanger is en geen caravan... Na wat onderzoek ontdekte ik dat alle kentekens van Evolutions E1's uit 2008 die beginnen met 2 cijfers beginnen allemaal als aanhanger te boek staan. Uit andere jaren blijkt dat dit soms ook voorkomt. Na een boel emails met de RDW, waarin ik steeds te horen kreeg dat dit niet aan te passen was..., kreeg ik vandaag een brief met de mededeling dat er een wijziging in het kentekenregister heeft plaatsgevonden... Bij inrichting staat nu caravan... hopelijk is dit voldoende om bij iedere verzekeraar een verzekering te krijgen.
Het is dus mogelijk om dit aan te laten passen.

Hoi,
Hans.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.210 seconden

PopUpClub.nl maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren en het gebruiksgemak te vergroten. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Akkoord' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Ik accepteer het gebruik van cookies op deze site.

EU Cookie Directive Module Information