Banden & onderhoud

  • WebMaster
  • WebMaster's Profielfoto
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
Lees meer
17 jaren 3 maanden geleden #1125 door WebMaster
Banden & onderhoud werd gestart door WebMaster
Oorspronkelijk geplaatst door: Richard & Joan

Hallo,

Ik heb drie vragen omtrent de Pop up

Ik ben op zoek naar nieuwe banden voor de Pop Up.
(graag in de buurt van Noord Holland of de Achterhoek).

Ik wil hoge snelheidsbanden met het juiste draagvermogen.

Waar koop je deze banden?, kan ik gewoon naar elke bandenspecialist terecht. En is er een speciaal bandmerk die men me kan aanbevelen?

Ook zou ik het op prijs stellen als iemand mij kan zeggen, waar je je pop up voor een onderhoudsbeurt kan brengen.

Pop up dealer in Boxtel is voor mij te ver (graag in de buurt van de Achterhoek).

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • WebMaster
  • WebMaster's Profielfoto
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
Lees meer
17 jaren 3 maanden geleden #1126 door WebMaster
Beantwoord door WebMaster in topic Re: (Auto)banden
Oorspronkelijk geplaatst door: Trees

Beste Lezers,

Via www.delticom.nl/ kun je allerlei soorten en kwaliteiten banden uitzoeken, bestellen en desgewenst zelf of via een aangesloten, op de site vermelde, montage partner ( er om (laten) zetten.
De prijzen zijn vele malen lager dan de garages of de bekende specialisten en worden geleverd inclusief btw en verzendkosten. Wij hebben er goede ervaringen mee en zijn er zeer positief over.

Succes en groeten.;)

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • WebMaster
  • WebMaster's Profielfoto
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
Lees meer
17 jaren 3 maanden geleden #1127 door WebMaster
Beantwoord door WebMaster in topic banden
Oorspronkelijk geplaatst door: Jack Tamminga

Hallo Richard en Joan,

Op het forum is in 2006 al iets vermeld over banden...wij hebben er destijds banden voor een bestelbus onder laten zetten. Deze hebben een groter draagvermogen....en zijn niet duur.
Succes!;)

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • WebMaster
  • WebMaster's Profielfoto
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
Lees meer
17 jaren 3 maanden geleden #1128 door WebMaster
Beantwoord door WebMaster in topic Banden & onderhoud
Oorspronkelijk geplaatst door: Richard & Joan

Hallo,

Bedankt voor de antwoorden.

Groeten,

Joan

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • WebMaster
  • WebMaster's Profielfoto
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
Lees meer
17 jaren 3 maanden geleden #1129 door WebMaster
Beantwoord door WebMaster in topic Onderhoud
Oorspronkelijk geplaatst door: Ad

Richard en Joan,

Voor onderhoud kun je het beste naar een aanhanger bedrijf in jullie omgeving gaan. Het gaat voornamelijk om as, lagers en rem installatie.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • WebMaster
  • WebMaster's Profielfoto
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
Lees meer
17 jaren 3 maanden geleden #1130 door WebMaster
Beantwoord door WebMaster in topic onderhoud
Oorspronkelijk geplaatst door: Richard & Joan

Hall Ad,

Bedankt voor je antwoord.
Is duidelijk :).

Fijn weekend

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.108 seconden

PopUpClub.nl maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren en het gebruiksgemak te vergroten. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Akkoord' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Ik accepteer het gebruik van cookies op deze site.

EU Cookie Directive Module Information