Fleetwood Santa Fe

• WebMaster
  • WebMaster's Profielfoto
  • Administrator
  • Administrator
Lees meer
15 jaren 11 maanden geleden #1694 door WebMaster
Beantwoord door WebMaster in topic santa-fè
Oorspronkelijk geplaatst door: marc

Hallo iedereen, jaren geleden hadden we ooit eens een coleman redwood, en het blijft toch kriebelen bij ons.
Vandaar onze interesse in de santa-fè of cheyenne.
Wat ik eigenlijk wilde weten was of er iemand ervaring in heeft in het kopen van deze vouwcaravan in duitsland aangezien duitsland ook een dealer heeft die deze vouwcaravans aanbiedt.

De prijzen die ze daar hanteren zijn toch interessanter dan de prijzen in Nederland, maar voldoen de vouwcaravans die uit duitsland komen aan aan de eisen om op de Nederlandse wegen te rijden, en belangrijker komt deze door de rdw keuring?

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

• WebMaster
  • Administrator
  • Administrator
Lees meer
15 jaren 11 maanden geleden #1695 door WebMaster
Beantwoord door WebMaster in topic Van d naar nl
Oorspronkelijk geplaatst door: Hanneke

Van Stolwijk heb ik begrepen dat als een wagen in Duitsland is goedgekeurd, de overschrijving naar een Nederlands kenteken , een formaliteit is. De Duitse wagens hebben echter geen gascomfort, want dat mag daar niet.

• WebMaster
  • Administrator
  • Administrator
Lees meer
15 jaren 10 maanden geleden #1696 door WebMaster
Beantwoord door WebMaster in topic Fleetwood Santa Fe
Oorspronkelijk geplaatst door: Gerard

Te koop een in goede staat verkerende Pop-Up Trailer, ( Fleetwood/Coleman Santa Fe).
Bouwjaar 2002-2003.
Onderhoudskeurmerk: 2008
Inclusief.: koelbox, portable toilet, luifel , reservewiel ,extra lamp, AL-KO safety disselslot.
Prijs € 6.500.-
email:

• WebMaster
  • Administrator
  • Administrator
Lees meer
15 jaren 10 maanden geleden #1697 door WebMaster
Beantwoord door WebMaster in topic Te koop
Oorspronkelijk geplaatst door: Edgard Hermans

Hallo, Ik verkoop een Fleetwood Colonial van 2005. Hij is voorzien van een Alko dissel met opgebouwde alu fietsdrager van voor, en een stalen fietsdrager (eigen fabricaat) achter. Bovenop heb ik een originele bagagedrager met een top-box van 200 ltr. Hij is gekeurd op een totaal gewicht van 1.300 kgr. Mijn émail adres is : edgardhermans@telenet. be

• WebMaster
  • Administrator
  • Administrator
Lees meer
15 jaren 10 maanden geleden #1698 door WebMaster

Hallo, Ik verkoop een Fleetwood Colonial van 2005. Hij is voorzien van een Alko dissel met opgebouwde alu fietsdrager van voor, en een stalen fietsdrager (eigen fabricaat) achter. Bovenop heb ik een originele bagagedrager met een top-box van 200 ltr. Hij is gekeurd op een totaal gewicht van 1.300 kgr. Mijn émail adres is : edgardhermans@telenet. be

• WebMaster
  • Administrator
  • Administrator
Lees meer
15 jaren 10 maanden geleden #1699 door WebMaster

Tijd voor maken pagina: 0.109 seconden

PopUpClub.nl maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren en het gebruiksgemak te vergroten. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Akkoord' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Ik accepteer het gebruik van cookies op deze site.

EU Cookie Directive Module Information