caravan mover

• WebMaster
  • WebMaster's Profielfoto
  • Administrator
  • Administrator
Lees meer
21 jaren 6 maanden geleden #864 door WebMaster
caravan mover werd gestart door WebMaster
Oorspronkelijk geplaatst door: Hans Freund

Heeft er al eens iemand een caravanmover onder zijn coleman laten monteren of zelf gemonteerd? Wat zijn de ervaringen hiermee???8-)

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

• WebMaster
  • Administrator
  • Administrator
Lees meer
21 jaren 6 maanden geleden #865 door WebMaster
Beantwoord door WebMaster in topic mover
Oorspronkelijk geplaatst door: Frenk en Rezi

Wij hebben een powrmover (zware uitvoering) onder onze coleman cheyenne en bevalt ons prima. Zeer prettig in het gebruik. Zelfs mijn vrouw van 1.64 gaat er alleen mee op stap.

groetjes Frenk en Rezi

• WebMaster
  • Administrator
  • Administrator
Lees meer
21 jaren 3 maanden geleden #866 door WebMaster
Beantwoord door WebMaster in topic caravan mover
Oorspronkelijk geplaatst door: hans freund

Afgelopen weekend is mijn coleman cheyenne op de brug geweest bij vinken in asten. Die kunnen geen passende caravanmover leveren (van de vier merken die ze voeren). Kunnen jullie me meer info sturen over de powrmover die bij jullie is gemonteerd (type etcetera)? Wie heeft deze gemonteerd? Powrmover zelf of een dealer? Het blijft mijn wens om er een te laten monteren.

• WebMaster
  • Administrator
  • Administrator
Lees meer
21 jaren 1 maand geleden #867 door WebMaster
Beantwoord door WebMaster in topic Het is zover: de mover zit !!!
Oorspronkelijk geplaatst door: Hans Freund

Ik heb er lang op moeten wachten, maar de powrmover zit nu eindelijk onder mijn Coleman Cheyenne. Heerlijk om nu te manouvreren met een paar simpele drukken op de knop. We moeten wel heel voorzichtig over verkeersdrempels rijden, maar dat doen we graag. We hebben nu al veel hobbels genomen en dat gaat erg goed.
Voor de liefhebbers die er ook een willen laten plaatsen. Als je een offerte gaat opvragen bij Powrmovers, stuur mij dan even een berichtje. Ik heb een formulier gekregen waarmee je 50 Euro aan kadobonnen kan krijgen. Eigenlijk zijn die voor mij, maar ik ben zeer bereid deze te schenken aan degene die de Powrmover aanschaft. Ze zijn namelijk al duur genoeg!!! Ik heb twee (niet al te duidelijke) foto's aan Paul Rustige gemailed. Misschien dat hij ze bij de afdeling foto's kan plaatsen, dan krijg je een eerste indruk van het geheel.

Webmaster: de foto's staan in het leuk gedeelte. [img]http://www.popupclub.nl//images/fotosleuk/mover freund2_small.JPG[/img]

Tijd voor maken pagina: 0.093 seconden

PopUpClub.nl maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren en het gebruiksgemak te vergroten. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Akkoord' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Ik accepteer het gebruik van cookies op deze site.

EU Cookie Directive Module Information