Fietsenrek

• WebMaster
  • WebMaster's Profielfoto
  • Administrator
  • Administrator
Lees meer
21 jaren 3 maanden geleden #861 door WebMaster
Fietsenrek werd gestart door WebMaster
Oorspronkelijk geplaatst door: Wout Smit

Ik heb op de achterbumper van onze Skamper een fietsendrager gemonteerd. Wie weet hoe ik het eenvoudigst de verlichting van de fietsendrager kan aansluiten? Op de fietsendrager zit een lichtbalk met daaraan een 7-polige aansluitstekker.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

• WebMaster
  • Administrator
  • Administrator
Lees meer
21 jaren 2 maanden geleden #862 door WebMaster
Beantwoord door WebMaster in topic Fietsenrek
Oorspronkelijk geplaatst door: Ad Kuijken

Vermoedelijk loopt de kabel van de popup verlichting aan de onderkant langs het chassis en gaat ergens achteraan onder de beplating naar de verlichting. Het makkelijkst is om de buitenisolatie van de kabel ergens achteraan voorzichtig te verwijderen en met knijpklemmetjes een nieuw stuk 7-aderige kabel te verbinden en dit uit te laten komen in een stekkerdoos die je zodanig monteert dat je de stekker van de verlichtingsbalk van het fietsenrek er makkelijk in kunt doen. Wel ter plaatse van de verbinding met de nieuwe kabel het geheel met isolatietape goed afdichten. Succes.

• WebMaster
  • Administrator
  • Administrator
Lees meer
21 jaren 1 maand geleden #863 door WebMaster
Beantwoord door WebMaster in topic fietsenrek
Oorspronkelijk geplaatst door: Wout Smit

Ik heb (in overleg met mijn schoonvader) voor de volgende oplossing gekozen. Aan de voorzijde van onze Skamper bevindt zich een zekeringenkastje. Met een multimeter heb ik bepaald welke zekering voor welke functie wordt gebruikt, remlicht, knipperlicht links enz. Aan de achterzijde heb ik op het chassis een contactdoos gemonteerd, en het snoer daarvan onder de wagen door naar de zekeringenkast gebracht. Het laatste stukje door de wagen heen, zodat je er aan de buitenzijde niets meer van kunt zien. Vervolgens heb ik middels de kleurcodering de draden ondergebracht in het zekeringen kastje. De stekker van het fietsenrek kan zo in de contactdoos. De bestaande verlichting van de vouwwagen blijft op deze manier gewoon functioneren.

Tijd voor maken pagina: 0.081 seconden

PopUpClub.nl maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren en het gebruiksgemak te vergroten. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Akkoord' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Ik accepteer het gebruik van cookies op deze site.

EU Cookie Directive Module Information