Van 110 naar 220 Volt

• WebMaster
  • WebMaster's Profielfoto
  • Administrator
  • Administrator
Lees meer
20 jaren 9 maanden geleden #858 door WebMaster
Van 110 naar 220 Volt werd gestart door WebMaster
Oorspronkelijk geplaatst door: Ruud Bennaars

ik ben bezig de huidige 110V (amerikaanse) installatie om te bouwen naar een 220V (NL) installatie. Zijn er nog mensen die dat ook willen doen? Het is niet al te ingewikkeld als je een beetje handig bent. straks heb ik de mogelijkheid om zonder aansluiting van buiten via de 12v accu naar 220V te gaan. Daarnaast ook nog de gewone 220v die je extern aansluit.
Ik vroeg me trouwens af of er meer wagens zijn die hier gekocht zijn en toch met een amerikaans elektrosysyteem rondrijden. Ben benieuwd naar jullie reactie.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

• WebMaster
  • Administrator
  • Administrator
Lees meer
20 jaren 9 maanden geleden #859 door WebMaster
Beantwoord door WebMaster in topic 110 V NAAR 20 V
Oorspronkelijk geplaatst door: van buggenum

Wij zijn momenteel wel bezig met het gedeeltelijk omvormen van 110 naar 220 maar wij hebben dan ook een geimporteerde wagen.

• WebMaster
  • Administrator
  • Administrator
Lees meer
20 jaren 8 maanden geleden #860 door WebMaster
Beantwoord door WebMaster in topic Aanpassing 110-220 volt
Oorspronkelijk geplaatst door: Gerard Monden

Sinds april zijn wij in het bezit van een Fleetwood Resolute met ook nog een 110 volt systeem.
Tevens hebben wij op het dak een zonnepaneel van 120 watt laten monteren plus een accu van 225 ampere, het valt ons op dat de amerikaanse omvormer maar liefst 2,5 ampere gebruikt als deze aanstaat.
Met bewolkte dagen is het zonnepaneel niet in staat hetgeen verbruikt is bij te laden,ik ben dus bijzonder benieuwd hoe het een en ander om te bouwen zodat de 110 volt omvormer niet meer nodig is.

Bij voorbaat vriendelijk dank voor uw reactie.

Gerard Monden

Tijd voor maken pagina: 0.092 seconden

PopUpClub.nl maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren en het gebruiksgemak te vergroten. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Akkoord' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Ik accepteer het gebruik van cookies op deze site.

EU Cookie Directive Module Information