Stabilisator, doen?

• WebMaster
  • WebMaster's Profielfoto
  • Administrator
  • Administrator
Lees meer
21 jaren 4 maanden geleden #842 door WebMaster
Stabilisator, doen? werd gestart door WebMaster
Oorspronkelijk geplaatst door: WebBeheerder

Is een stabilisator wenselijk ja of nee?

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

• WebMaster
  • Administrator
  • Administrator
Lees meer
21 jaren 4 maanden geleden #843 door WebMaster
Beantwoord door WebMaster in topic Stabilisator, doen!
Oorspronkelijk geplaatst door: Paul Rustige

Een stabilisator geeft een :) gevoel. Ik heb eens een aantal kiliometer zonder stabilisator gereden, maar dat is toch een stuk onrustiger. Even wat bijzonderheden: gewicht auto inclusief inzittenden 1500kg. Stabilisator is de ALKO 1300 AKS. Wat mij betreft is een stabilisator echt aan te bevelen.

• WebMaster
  • Administrator
  • Administrator
Lees meer
21 jaren 5 dagen geleden #844 door WebMaster
Beantwoord door WebMaster in topic stabilisator
Oorspronkelijk geplaatst door: Hans Freund

Ik heb afgelopen weekend een stabilisator (ALKO 2004) laten monteren. Wat een geweldige uitvinding. Ik kan hem iedereen aanraden.

• WebMaster
  • Administrator
  • Administrator
Lees meer
20 jaren 1 maand geleden #845 door WebMaster
Beantwoord door WebMaster in topic stabilisator
Oorspronkelijk geplaatst door: AJ Warren

Ik heb ongeveer 2 jaar geleden een stabilisator gemonteerd en ik kan alleen maar zeggen, doen!!!!! Een aantal keren per ongeluk de stabilisator niet geactiveerd ( de hendel niet omlaag gedaan) . De caravan reageerde veel onrustiger, vooral bij het passeren van vrachtauto,s. Nadat ik de hendel weer had geactiveerd reageerde de wagen veel rustiger en stabieler. Men adviseerde mij wel om niet harder te gaan rijden dan dat ik normaal doe. De wagen schijnt dan plots uit te kunnen breken zonder dat men gewaarschuwd word. Mij ervarig gebied te zeggen dat bij een goed geladen wagen 100 km per uur goed en veilig te halen is. Harder rijden lijkt me niet gewenst

Tijd voor maken pagina: 0.082 seconden

PopUpClub.nl maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren en het gebruiksgemak te vergroten. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Akkoord' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Ik accepteer het gebruik van cookies op deze site.

EU Cookie Directive Module Information