Onderhoudsbeurt PopUp

• WebMaster
  • WebMaster's Profielfoto
  • Administrator
  • Administrator
Lees meer
20 jaren 4 maanden geleden #840 door WebMaster
Onderhoudsbeurt PopUp werd gestart door WebMaster
Oorspronkelijk geplaatst door: Ron van Zelm

Bij onze vorige vouwwagen zorgden we ervoor de wagen om het jaar een onderhoudsbeurt kreeg.
De remmen werden gecontroleerd en gesmeerd, er werden moeren (indien mogelijk) aangedraaid en de wielen en banden werden gecontroleerd.
De binnenkant van de wagen, het dak en het tentdoek werden niet in de onderhoudsbeurt meegenomen.

Ik heb dan ook twee vragen:
a Wat heeft de PopUp nu eigenlijk nodig aan onderhoud ?
b Welke werkzaamheden worden bij een Popup bij een onderhoudsbeurt daadwerkelijk gedaan.

Kunnen jullie mij daar meer informatie over geven ??

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

• WebMaster
  • WebMaster's Profielfoto
  • Administrator
  • Administrator
Lees meer
20 jaren 3 maanden geleden #841 door WebMaster
Beantwoord door WebMaster in topic Onderhoudsbeurt
Oorspronkelijk geplaatst door: Roy Oosterom

Bij Stolwijk, als je wagen daar in onderhoud is hebben ze, dacht ik, twee soorten beurten. Een inspectie beurt en een uitgbreide beurt zoals jij die noemt alleen op verzoek kijken ze als er storing is de specifieke " popup onderdelen" na. Hans van de firma Stolwijk kan het je nog beter vertellen dan ik.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.071 seconden

PopUpClub.nl maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren en het gebruiksgemak te vergroten. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Akkoord' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Ik accepteer het gebruik van cookies op deze site.

EU Cookie Directive Module Information