Luifel omlaag bij harde wind

• WebMaster
  • WebMaster's Profielfoto
  • Administrator
  • Administrator
Lees meer
19 jaren 8 maanden geleden #801 door WebMaster
Luifel omlaag bij harde wind werd gestart door WebMaster
Oorspronkelijk geplaatst door: Huib van Bergen

Wij vragen ons af hoe je de luifel omlaag haalt als het te hard waait.
De wagen (bij ons een Santa Fe) is dan toch zo'n 2,5 m hoog?

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

• WebMaster
  • WebMaster's Profielfoto
  • Administrator
  • Administrator
Lees meer
19 jaren 8 maanden geleden #802 door WebMaster
Beantwoord door WebMaster in topic Luifel omlaag of omhoog
Oorspronkelijk geplaatst door: Jef

Ja, die luifel hangt hoog en ik kan het weten, want ik ben zelf niet zo groot. De eerste keer probeerde ik ook de luifel als laatste op te zetten, maar nu maak ik de luifel los voor het omhoog draaien van het dak. (Kan ik er nog net bij :-) Wel goed kijken bij het omhoog draaien, maar gaat prima.
Omdat wij al een keer onze vouwwagen aan diggelen hebben zien waaien, hebben we een stormband gekocht met van die geweldig grote haringen. Daar maken we de luifel mee vast als er maar een zuchtje wind is. De avond voor we naar een andere camping vertrekken rollen we de luifel op. Rechts is makkelijk vanwege de opstap en bij de linkerkant ga ik op een stoeltje staan. Gaat ook prima. Een belangrijke tip is dat als het gaat regenen de luifel flink scheef te zetten zodat het water wegloopt.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.085 seconden

PopUpClub.nl maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren en het gebruiksgemak te vergroten. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Akkoord' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Ik accepteer het gebruik van cookies op deze site.

EU Cookie Directive Module Information