trekhaakaansluiting

• WebMaster
  • WebMaster's Profielfoto
  • Administrator
  • Administrator
Lees meer
18 jaren 1 maand geleden #665 door WebMaster
trekhaakaansluiting werd gestart door WebMaster
Oorspronkelijk geplaatst door: rijkenbarg

Ik heb een opel astra H bwj 2005 met een 13 polige jaeger stekker. Mijn vouwwagen heeft een 7-polige stekker. Ik heb de constante stroomdraad gebruikt om het mistachterlicht werkend te krijgen. Nu geeft mij info scherm op het dashbord aan dat het achteruitrijlicht niet is aangesloten, en dat klopt omdat dat er nier is. Hoe kan ik deze melding wegkrijgen cq omzeilen zonder een achteruitrijlamp te monteren. Hiervoor zou ik de complete kabel moeten vervangen.
Wie helpt mij aan een goede oplossing.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

• WebMaster
  • Administrator
  • Administrator
Lees meer
18 jaren 1 maand geleden #666 door WebMaster
Beantwoord door WebMaster in topic trekhaakaansluiting
Oorspronkelijk geplaatst door: Rens

Onze vorige auto (met vorige aanhanger) gaf als melding dat een gloeilampje stuk was. Was echter niet het geval...!Inmiddels nieuwe auto en 2e popup. En wat denk je ?Jawel, wederom op dashboard een brandend lampje (t.w. een geel gloeilampje met kruis erdoor), plus bij het starten even de korte melding dat achterlampje van de aanhanger stuk is.... Is dus niet het geval.
Houd het erop dat (hypermoderne/gevoelige) electronica in de auto "geen raad weet" met het (op Amerikaanse wijze aangelegde) electrisch circuit in de popup, en maar met één melding kan komen, namelijk dat er een gloeilampje van de aanhanger stuk zou zijn.
Ik laat het maar doen. Ís trouwens ook niets aan te doen. Niet erg, melding (indicatie op dashboard) alleen tijdens de popup-vakanties...

• WebMaster
  • Administrator
  • Administrator
Lees meer
18 jaren 1 maand geleden #667 door WebMaster
Beantwoord door WebMaster in topic trekhaakaansluiting
Oorspronkelijk geplaatst door: Rens

By the way, e.e.a. geldt -dus- voor Amerikaanse vouwwagen(s)...

Tijd voor maken pagina: 0.092 seconden

PopUpClub.nl maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren en het gebruiksgemak te vergroten. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Akkoord' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Ik accepteer het gebruik van cookies op deze site.

EU Cookie Directive Module Information