gasdrukveren

• WebMaster
  • WebMaster's Profielfoto
  • Administrator
  • Administrator
Lees meer
17 jaren 7 maanden geleden #609 door WebMaster
gasdrukveren werd gestart door WebMaster
Oorspronkelijk geplaatst door: Trijnie Venema

Hallo popuppers,
ik ben geen lid van de popup club (hoewel ik wel graag lid zou willen worden) omdat ik een paradiso heb en mijn paradiso niet voldoet aan de eisen bij punt 4, de bedden worden niet uit de wagenbak getrokken.
maar ik heb wel een probleem en wilde vragen of iemand van jullie mij misschien zou kunnen helpen.

Mijn verhaal en probleem:
Ik heb sinds december vorig jaar een paradiso en ben zeer gelukkig met de vouwwagen, hij is groot genoeg voor mij alleen en mijn hondje. Nu heb ik sinds een poosje behoorlijk last van mijn rechterarm en na heel veel ziekenhuisbezoeken zal ik blijvend letsel houden en zal er geen verbetering meer in zitten.
Nu mijn probleem:
Ik kon al met moeite het dak van de paradiso open krijgen omdat de mechnische veren die erin zitten niet optimaal meer zijn en misschien weet u ook dat de paradiso niet meer gemaakt wordt.

Mijn Fysiotherapeut attendeerde mij op jullie site en de bobcat, die met het stangenmechanisme aan de buitenkant, (een geweldige site, heb in middels menig uur al versleten aan jullie site).
Volgens de therapeut zitten daar gasdrukveren om het dak omhoog te heffen en nu is mijn vraag of iemand van jullie nog zo'n bobcat heeft en mij kan mailen wat voor gasdrukveren er op zitten en hoeveel newton deze veren leveren. Dit verhaal van die newton komt van de therapeut, hij zegt dat het dak dan gemakkelijker open gaat en dat ik dat met één arm dan zou kunnen doen.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, ik wil er ook wel voor betalen, want ik zou heel blij zijn als dit werkelijkheid zou kunnen worden, want ik wil toch nog graag zelfstandig met vakantie (alleen in nederlang) kunnen.

Met belangstelling wachtend op een berichtje van jullie,
en met vriendelijke groet,
Trijnie Venema
Kolham

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

• WebMaster
  • Administrator
  • Administrator
Lees meer
17 jaren 2 maanden geleden #610 door WebMaster
Beantwoord door WebMaster in topic dakbediening
Oorspronkelijk geplaatst door: p.vingerhoets

ik weet niet precies hoe bij een bobcat het dak omhoog gaat maar bij de fleetwoods wordt dit gedaan met een zwengel hiermee draai je het dak omhoog wordt verder niet ondersteund door veren. het is wel mogenlijk om hier een el.motor aan te zetten zodat je het met 1 vinger kan doen. misschien dat ze je bij stolwijk iets verder kunnen helpen. het lijkt erop dat je via deze site weinig racties krijgt op je vraag

succes
Paul Vingerhoets

• WebMaster
  • Administrator
  • Administrator
Lees meer
17 jaren 2 maanden geleden #611 door WebMaster
Beantwoord door WebMaster in topic Gasveren
Oorspronkelijk geplaatst door: Chris

Ik werd door Paul op deze openstaande vraag gewezen,
de gasveren van een bobcat zijn 750N. En dan zoeft hij bijna als vanzelf omhoog. Ze zijn trouwens van TT techniek uit Delden, maar die kan ik niet meer vinden op internet. Maar er zijn genoeg bedrijfjes die gasveren kunnen leveren in elk formaat je maar wil.

Ik hoop dat je er nog iets aan hebt.

Trouwens Paul, Bedankt voor de tip en assistentie.

• WebMaster
  • Administrator
  • Administrator
Lees meer
17 jaren 2 maanden geleden #612 door WebMaster
Beantwoord door WebMaster in topic Gasveren
Oorspronkelijk geplaatst door: Paul Rustige

Chris,
Ik werd getriggerd door een andere Paul (Vingerhoets). Hij was zo opmerkzaam dat er nog niet op was gereageerd, waarvoor dank. In december had ik een mail van Trijnie gehad en haar al doorverwezen naar Boxtel. Ik zal haar nu een maitje sturen dat er antwoorden in het forum staan.
Groet,
Paul

Bewerkt: 10 Jun 2009 16:32 GMT

Tijd voor maken pagina: 0.086 seconden

PopUpClub.nl maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren en het gebruiksgemak te vergroten. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Akkoord' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Ik accepteer het gebruik van cookies op deze site.

EU Cookie Directive Module Information