duurzame energie

• WebMaster
  • WebMaster's Profielfoto
  • Administrator
  • Administrator
Lees meer
17 jaren 1 maand geleden #606 door WebMaster
duurzame energie werd gestart door WebMaster
Oorspronkelijk geplaatst door: Jan van de Pol

Ik wil niet meer afhankelijk zijn van de electiciteit op een camping voor (hoofdzakelijk) een koelkast(je) . Heeft iemand ervaring met een voorziening op zonne-of windenergie ?

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

• WebMaster
  • Administrator
  • Administrator
Lees meer
17 jaren 1 maand geleden #607 door WebMaster
Beantwoord door WebMaster in topic energie
Oorspronkelijk geplaatst door: Jack

Je zou als het voor noodgevallen is ook kunnen overwegen een koelkastje te gebruiken die ook op gas werkt lijkt me....

• WebMaster
  • Administrator
  • Administrator
Lees meer
17 jaren 1 maand geleden #608 door WebMaster
Beantwoord door WebMaster in topic energie
Oorspronkelijk geplaatst door: p.vingerhoets

je zou zonnepanelen op het dak kunnen monteren icm. een accu maar of dat voldoende is om een koelkast van stroom te voorzien weet ik niet en inderdaad een koelkast die ook op gas werkt zou dan ook een oplossing zijn.

in onze taos zit een kleine accu en die is voldoende voor eenvoudige verlichting op 12 volt mijn compressorkoelkast werkt ook wel op deze accu maar niet voor heel lang een uurtje op de parking is geen probleem tijdens rijden wordt ie weer opgeladen door auto. en op de camping door de 220 volt van de camping
groetjes,
paul

Tijd voor maken pagina: 0.084 seconden

PopUpClub.nl maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren en het gebruiksgemak te vergroten. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Akkoord' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Ik accepteer het gebruik van cookies op deze site.

EU Cookie Directive Module Information