deurknop Coleman Cheyenne

• WebMaster
  • WebMaster's Profielfoto
  • Administrator
  • Administrator
Lees meer
17 jaren 1 maand geleden #601 door WebMaster
deurknop Coleman Cheyenne werd gestart door WebMaster
Oorspronkelijk geplaatst door: Hans Freund

Van onze Coleman Cheyenne uit 2002 gaat regelmatig de deurknop van de aluminium deur naar de eeuwige Cheyenne jachtvelden.
Is er iemand die dit ook had en de deurknop heeft vervangen door een robuustere oplossing?????

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

• WebMaster
  • Administrator
  • Administrator
Lees meer
17 jaren 1 maand geleden #602 door WebMaster
Beantwoord door WebMaster in topic Deurknop
Oorspronkelijk geplaatst door: Richard & Joan

Dat is ons vorig jaar tijdens de vakantie ook overkomen.
Opeens was de deurknop gesneuveld, altans de drukknop die je indrukt om de deur te kunnen openen.
Het mechanisme in het drukknopje (veertje) was gesneuveld.
Weet niet of jij dat bedoeld?

Tijdens de vakantie had ik niet de juiste gereedschap bij me.
Maar thuis gekomen (gelukkig alle onderdelen bewaard) heb ik het twee kleine gaten extra geboord in het drukknopsysteem en met kleine schroeven erin vastgemaakt.
beter dan voorheen, en die gaat echt niet meer kapot of dat het veertje eruit springt.

• WebMaster
  • Administrator
  • Administrator
Lees meer
17 jaren 1 maand geleden #603 door WebMaster
Oorspronkelijk geplaatst door: Hans Freund

Kun je mij daar een foto/tekening van sturen? Ik ben niet echt technisch van aard en snap niet goed heo jij het mechanisme hebt verbeterd. Ik ben er wel heel erg in geinteresseerd.

• WebMaster
  • Administrator
  • Administrator
Lees meer
17 jaren 1 maand geleden #604 door WebMaster
Oorspronkelijk geplaatst door: Jeroen Beekhuis

Wij ontdekten laatst 'spontaan' dat deurmechanisme ook 'op slot' kan in de OPEN positie!!! Maar dat is handig zeg, bij ons (2e deurknop op Destiny Royale) brak al heel snel de vingergreep af, mede omdat het steeds indrukken van die knop best veel kracht kost!
Duw hem dus 1x in, en zet 'm op slot, dan krijg je de hele dag met gemak de deur open, en zowel jezelf (die deuren zijn geen pretje met pijnklachten in je hand/onderarm) als het mechaniek hebben veel minder te lijden...

• WebMaster
  • Administrator
  • Administrator
Lees meer
17 jaren 1 maand geleden #605 door WebMaster
Oorspronkelijk geplaatst door: Richard & Joan

Hans,

Helaas staat de pop up niet voor de deur, anders had ik je meteen een foto van gemaakt /gestuurd.
We gaan over 3 dagen met vakantie en de pop up staat vlakbij de grens bij familie geparkeerd.

Het lijkt inderdaad een beetje ingewikkeld, maar ik was met(twee rechterhanden) in 20 minuten klaar.

Jeroen, je tip is een goeie en ik ga kijken of het ook bij onze deurtje kan.
Is zo fijn als je inderdaad alleen maar vlot in en uit kan lopen zonder de knop in te drukken.

Ik zal tijdens de vakantie een foto maken ervan, maar heb dan geen internet tot beschikking.
We zijn 5 weken ertussenuit
Hoop in die tussentijd dat je een oplossing gevonden heb.;);)

Tijd voor maken pagina: 0.102 seconden

PopUpClub.nl maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren en het gebruiksgemak te vergroten. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Akkoord' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Ik accepteer het gebruik van cookies op deze site.

EU Cookie Directive Module Information