koelkast

• WebMaster
  • WebMaster's Profielfoto
  • Administrator
  • Administrator
Lees meer
19 jaren 8 maanden geleden #369 door WebMaster
koelkast werd gestart door WebMaster
Oorspronkelijk geplaatst door: Karl-John

Wij hebben in onze cheyenne nog de originele koelbox zitten en gebruiken als koelkast een mobil cooler van Elektrolux. Deze zomer heeft de koelkast het erg zwaar gehad en we overwegen om de koelbox te vervangen door een koelkast. Wie heeft hier ervaringen mee? Is het de grote investering waard? Of heeft deze koelkast ook problemen bij temperaturen van 35 graden??

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

• WebMaster
  • Administrator
  • Administrator
Lees meer
19 jaren 8 maanden geleden #370 door WebMaster
Beantwoord door WebMaster in topic werking koelkast
Oorspronkelijk geplaatst door: Gabriel de Waal

Karl-john - kijk hier maar eens:

www.abgcampertechniek.nl/koelkast.htm#Het%20werkingsprincipe

• WebMaster
  • Administrator
  • Administrator
Lees meer
19 jaren 8 maanden geleden #371 door WebMaster
Beantwoord door WebMaster in topic koelkast
Oorspronkelijk geplaatst door: huub

Hallo Karl-John

Ik heb een tweedehands Barmodel compressorkoelkast in mijn cheyenne ingebouwd. Werkt al twee jaar naar tevredenheid. Ik heb met die hoge temperaturen daar zelfs nog bevroren flessen gehad. Hij maakt wel een zacht geluid maar dat heb ik wel over voor een altijd koud pilsje.

De koelkast heb ik via marktplaatst gekocht voor € 40,= en zelf ingebouwd. Wel moet je de onderbouw wat aanpassen. Want hij past er in de breedte niet standaard in. De frontjes van het onderkastje moet je dus wat smaller maken. Zo ook heb ik achter de koelkast het binnenste deel van de wand verwijderd zodat hij zijn warmte achter goed kwijt kan.

Overigens heb je dergelijke koelkasten ook met een absorptie systeem en soms zelfs met diepvriesvak.

Ook werken deze barmodellen alleen maar op 220volt.

Groet, Huub

Tijd voor maken pagina: 0.092 seconden

PopUpClub.nl maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren en het gebruiksgemak te vergroten. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Akkoord' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Ik accepteer het gebruik van cookies op deze site.

EU Cookie Directive Module Information