uitgeklede popup op imperial

• WebMaster
  • WebMaster's Profielfoto
  • Administrator
  • Administrator
Lees meer
19 jaren 6 maanden geleden #367 door WebMaster
uitgeklede popup op imperial werd gestart door WebMaster
Oorspronkelijk geplaatst door: onko

Beste pop-up gebruikers

zou het mogelijk zijn om een uitgeklede pop-up (wielen eraf, dissel en anderse zware dingen) op een imperial van een personenbus te zetten. Je bus te parkeren pop-up op te draaien , ladderje ertegen en slapen maar. dus als een soort erg grote daktentkoffer /

Ik hoor graag wat op en aanmerkingen, en tips wat ligt en smal en klein is en bruikbaar voor dit doel.

Alvast bedankt

groeten Onko

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

• WebMaster
  • WebMaster's Profielfoto
  • Administrator
  • Administrator
Lees meer
19 jaren 6 maanden geleden #368 door WebMaster
Beantwoord door WebMaster in topic re: popup op imperiaal
Oorspronkelijk geplaatst door: Paul Rustige

Beste Onko,

De kleinste popup weegt leeg al snel 500kg. Voorbeelden hiervan zijn BobCats, Coleman Cedar. Wellicht kan je 150 tot 200 kg besparen door de bak te strippen. Maar dan blijft er toch nog 300kg over. Volgens mij kan geen enkel dak dat dragen. Daarbij komen nog de passagiers.

Ook het uitschuiven van de bedden zal niet meevallen.
Ik denk dat je het best 1 of 2 daktenten kan gebruiken. Onderstaand een link naar een nieuwsgroep met een discussie over daktenten en daklast.
www.hiking-site.nl/messages/133/133_4524.php

Succes met het idee,
Paul

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.110 seconden

PopUpClub.nl maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren en het gebruiksgemak te vergroten. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Akkoord' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Ik accepteer het gebruik van cookies op deze site.

EU Cookie Directive Module Information