ophanging fornuis buitenkant

• WebMaster
  • WebMaster's Profielfoto
  • Administrator
  • Administrator
Lees meer
17 jaren 5 maanden geleden #345 door WebMaster
ophanging fornuis buitenkant werd gestart door WebMaster
Oorspronkelijk geplaatst door: Ingrid Dijkstra

Wie heeft er ervaring met het verwijderen van de rail( voor het fornuis ) aan de buitenkant van de wagen? Kan die er "gewoon" afgeschroefd worden en vervangen door een andere of moet dat via de binnenwand van de wagen? Wij hebben het blad met het fornuis waar een 'tegenrail' aan zit retour gedaan. Daarom moet ik de rail vervangen of heeft er iemand misschien nog zo'n rail over?
Wij hebben een Santa Fe 2006.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

• WebMaster
  • Administrator
  • Administrator
Lees meer
17 jaren 5 maanden geleden #346 door WebMaster
Beantwoord door WebMaster in topic ophanging fornuis buitenkant
Oorspronkelijk geplaatst door: Harry

De rail die aan de wagen zit wordt standaard aan iedere wagen gemonteerd. Wij hebben ook een Sante Fe en daar zit de rail ook aan en ook aan onze vorige wagen zat die rail. Ook als je ''geen'' fornuis of bbq als accessoire neemt zit die rail er altijd op. Dus jullie kunnen de rail gewoon laten zitten.

• WebMaster
  • Administrator
  • Administrator
Lees meer
17 jaren 5 maanden geleden #347 door WebMaster
Beantwoord door WebMaster in topic ophanging fornuis buitenkant.

Ik wil hem juist vervangen om hetzelfde (tafelblad met fornuis)'met de 'nieuwe ned rail te kunnen maken.

• WebMaster
  • Administrator
  • Administrator
Lees meer
17 jaren 5 maanden geleden #348 door WebMaster
Beantwoord door WebMaster in topic Ophanging fornuis buitenkant
Oorspronkelijk geplaatst door: Gabriel de Waal

Even nieuwsgierig - Heb je al een 'nieuwe nederlandse rail' gevonden dan? Ik ben toevallig afgelopen week daarvoor op pad geweest. Ik vond alleen een tafelblad-rail waarvan ik het wagendeel te scherp vond / teveel vond uitsteken om zo aan de buitenzijde van de wagen te monteren (kans op letstel enzo). Vond wel wat anders dat mogelijk ervoor bruikbaar is - maar ik twijfel nog.

Hebben meerdere mensen interesse hiervoor? De standaardlengte's waarin ze dat profiel verkopen zijn 4 of 6 meter......ik heb maar een metertje nodig.

Bewerkt: 25 Jun 2007 17:32 GMT

Bewerkt: 25 Jun 2007 17:33 GMT

• WebMaster
  • Administrator
  • Administrator
Lees meer
17 jaren 5 maanden geleden #349 door WebMaster
Beantwoord door WebMaster in topic ophanging fornuis buiten
Oorspronkelijk geplaatst door: Ingrid Schook

Bij Hans Stassar een campingzaak in Brunssum hadden ze een rail even lang als de bestaande. Hij steekt iets meer uit maar dat hoop ik met een rubbren rand te kunnen afschermen.

• WebMaster
  • Administrator
  • Administrator
Lees meer
17 jaren 5 maanden geleden #350 door WebMaster
Beantwoord door WebMaster in topic rail buitenkant fornuis

Bij toeval past de ned. rail (het deel dat eigenlijk dient als ophangrail), als tegenrail op de 'amerikaanse' ophangrail. Met twee lange inklapbare tafelbladsteunen onder de plank als ondersteun tegen de vouwwagen, is mijn tafeltje dus al klaar. Fijn voor het fornuis, het oventje of wat dan ook.

Tijd voor maken pagina: 0.093 seconden

PopUpClub.nl maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren en het gebruiksgemak te vergroten. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Akkoord' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Ik accepteer het gebruik van cookies op deze site.

EU Cookie Directive Module Information