Achterover hellen

• WebMaster
  • WebMaster's Profielfoto
  • Administrator
  • Administrator
Lees meer
16 jaren 11 maanden geleden #314 door WebMaster
Achterover hellen werd gestart door WebMaster
Oorspronkelijk geplaatst door: Roland

Palomino bezitters,
Wij hebben sinds kort een Palomino (waarschijnlijk een mustang uit 1986). De wagen helt erg achterover tijdens het rijden zodat een kleine verkeersdrempel al wordt geraakt. Ik overweeg zelf om mijn trekhaak te verlagen.
Wie heeft hier ervaring mee of weet een structurele oplossing hiervoor?

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

• WebMaster
  • WebMaster's Profielfoto
  • Administrator
  • Administrator
Lees meer
16 jaren 11 maanden geleden #315 door WebMaster
Beantwoord door WebMaster in topic Achterover hellen
Oorspronkelijk geplaatst door: Ferry

Wij hadden dit probleem ook met onze Palomino Pony uit 1981. Ik heb de kogel van de trekhaak met 8 cm verlaagd. Ik heb op de sloop gezocht naar een auto met een Brink trekhaak en alleen het laatste stuk (de kogel) vervangen door een lager exemplaar. Het is een beetje afhankelijk welke trekhaak je hebt. Bij onze Hyundai is het eindstuk van de trekhaak met een haakse bocht en dan pl/min. 12 cm omhoog. Op de sloop vond ik bij een Chrysler Voyager een haak welke ook haaks omhoog gaat maar na de bocht gelijk de kogel. Dit scheelt zo'n 8 cm.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.078 seconden

PopUpClub.nl maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren en het gebruiksgemak te vergroten. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Akkoord' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Ik accepteer het gebruik van cookies op deze site.

EU Cookie Directive Module Information