betere luifel

• WebMaster
  • WebMaster's Profielfoto
  • Administrator
  • Administrator
Lees meer
21 jaren 2 maanden geleden #280 door WebMaster
betere luifel werd gestart door WebMaster
Oorspronkelijk geplaatst door: Joost

De luifel die bij de Coleman wordt geleverd is naar onze ervaring wel makkelijk op te zetten en wqeg te bergen, maar te klein / te open om bij regen beschut te zitten. De tent die Coleman heeft is naar mijn indruk te klein om echt met 5 personen in te zitten.
Wellicht is het een idee om als gezamenlijke actie iets nieuws te laten ontwikkelen dat ook bij regen goed functioneert, bv een grotere luifel, inzetstukken aan de voorkant en zijkanten, ... Eisen zouden wat mij betreft wel moeten zijn: (bijna) net zo makkelijk op te zetten, geen of zeer weinig haringen, niet helemaal tot op de grond zodat opspattend water niet tot veel viezigheid leidt.
Wij hebben een groot zeil met twee flinke tentpalen en een stuk of wat scheerlijnen/spanbanden als noodverband. Dat werkt wel, maar praktisch en mooi is het niet.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

• WebMaster
  • Administrator
  • Administrator
Lees meer
21 jaren 2 maanden geleden #281 door WebMaster
Beantwoord door WebMaster in topic zijluifel voor coleman luifel
Oorspronkelijk geplaatst door: Henri

Joost,

Wij hebben 2 zijluifels gekocht van Omnistor voor caravan. Zijn van kunstof, hebben een raam, houden regen en wind goed tegen, schuiven om de buitenste horizontale zijsteunen (de zijluifel heeft een gootje), passen en staan professioneel. Afspannen kan tot 25 cm boven de grond zodat er geen opspattend water/modder op de luifel komt. Groetjes van een tevreden sante fe kampeerder,

Henri

• WebMaster
  • Administrator
  • Administrator
Lees meer
21 jaren 1 maand geleden #282 door WebMaster
Beantwoord door WebMaster in topic zijscherm voor luifel
Oorspronkelijk geplaatst door: Joost

Beste Henri,

bedankt voor je tip, klinkt goed. Op de site van omnistor heb ik de zijstukken denk ik gevonden en hier vlakbij zit een dealer.

• WebMaster
  • Administrator
  • Administrator
Lees meer
21 jaren 1 maand geleden #283 door WebMaster
Beantwoord door WebMaster in topic Zijscherm voor luifel
Oorspronkelijk geplaatst door: Paul Rustige

Van het merk Fiamma heb je ook zijschermen. Wij hebben gekozen voor een dichte (zonder raam), zodat we meer schaduw8-) hebben. Klik op de foto voor een grotere foto.

• WebMaster
  • Administrator
  • Administrator
Lees meer
21 jaren 1 maand geleden #284 door WebMaster
Beantwoord door WebMaster in topic luifel etc
Oorspronkelijk geplaatst door: paul maas

wij hebben voor onze cheyenne bij BACO in Berghijk een voortent (met open te ritsen deur) die uit 3 delen bestaat laten maken.

• WebMaster
  • Administrator
  • Administrator
Lees meer
21 jaren 1 maand geleden #285 door WebMaster
Beantwoord door WebMaster in topic voortent van Bax
Oorspronkelijk geplaatst door: H. Freund

Paul,

ik ben al een tijdje op zoek naar cheyenne eigenaren die een voortent bij Bax hebben laten maken. Kun je mij wat meer detail sturen? ().

Tijd voor maken pagina: 0.263 seconden

PopUpClub.nl maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren en het gebruiksgemak te vergroten. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Akkoord' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Ik accepteer het gebruik van cookies op deze site.

EU Cookie Directive Module Information