bescherminghoes voor de pop up

• WebMaster
  • WebMaster's Profielfoto
  • Administrator
  • Administrator
Lees meer
16 jaren 1 maand geleden #226 door WebMaster
bescherminghoes voor de pop up werd gestart door WebMaster
Oorspronkelijk geplaatst door: Richard&Joan

Ik heb een tijdje geleden de vraag gesteld over de pop up beschermen met een groot stuk zeil. Er werd ons aangeraden dit niet te doen met een plastic zeil omdat het niet adembenemend is.

Ik heb nu geen overdekte stalling meer, maar ik kan ons Popup wel bij kennissen stallen in open lucht ruimte (erf).

Toch wil ik hoe dan ook mijn Popup beschermen en ben op zoek gegaan naar hoezen. Op Ebay U.S.A ben ik de hoezen tegen gekomen in allerlei soorten maten (inches).

De hoezen beschermen tegen wind, vocht, regen, schimmel en rot vrij en ademend.
Dit zijn precies de ingrediënten die ik zoek.

Nu nog de vraag; Wie heeft deze hoezen voor zijn Popup aangeschaft en deze overlaten komen uit Amerika?.

Ik wil de hoes aanschaffen, maar misschien heeft iemand nog een tip of kan me iets meer info over de hoezen geven.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

• WebMaster
  • Administrator
  • Administrator
Lees meer
16 jaren 1 maand geleden #227 door WebMaster
Beantwoord door WebMaster in topic beschermhoes
Oorspronkelijk geplaatst door: inge

Ook wij zijn op zoek naar een (passende) hoes voor onze Santa Fe. Hij staat in de winter gestald in een schuur en dan gooien wij er altijd een prachtige (maar niet heus) groene hoes overheen op maat gemaakt van een soort zeil. Van maart tot oktober staat de popup op onze oprit en dan vinden wij dit opzichtige groene zeil niet zo charmant. Kan jij een link geven van de hoezen die je gevonden hebt? Zijn dit hoezen die op maat gemaakt zijn? Kortom, wij willen wel samen bestellen, dat scheelt in ieder geval in de verzendkosten....

• WebMaster
  • Administrator
  • Administrator
Lees meer
16 jaren 1 maand geleden #228 door WebMaster
Beantwoord door WebMaster in topic bescherminghoes voor de pop up
Oorspronkelijk geplaatst door: Richard&Joan

Hallo Inge,

Als je naar de site van Ebay> Verenigde Staten gaat, en dan trailer cover pop up in typt, dan zie je er verschillende aanbieders staan, met verschillende prijzen dus het varieert.

Er zijn verschillende maten, men moet dus even omrekenen van inches naar meters.
Laat even weten wat je ervan vind, als het je wat lijkt, dan kunnen we inderdaad samen bestellen.
Wie weet zijn er ook anderen geïnteresseerd.

Ik heb toen de pop up kocht ook zo een groene zeil mee gekregen (op maat gemaakt) van de vorige eigenaren die hem in de schuur hadden staan. ik weet precies wat je bedoeld.

Groeten,

Richard&Joan

Tijd voor maken pagina: 0.082 seconden

PopUpClub.nl maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren en het gebruiksgemak te vergroten. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Akkoord' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Ik accepteer het gebruik van cookies op deze site.

EU Cookie Directive Module Information