aanpassingen pop-up

  • WebMaster
  • WebMaster's Profielfoto
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
Lees meer
19 jaren 1 maand geleden #152 door WebMaster
aanpassingen pop-up werd gestart door WebMaster
Oorspronkelijk geplaatst door: carla

Wanneer ik de foto's bekijk zie ik een aantal dingen in en aan de pop-up's die ik zelf ook wel aangepast zou willen zien. B.v. een voortent: wanneer wij aan onze luifel zijwanden maken is deze ongeveer net zo groot als een grote toilettent. Niet echt wat dus. Ik zie echter op foto's dat er pop-up's zijn die de voortent tot en met de slaapcabines hebben. Is dit orgineel zo? Er is toch geen bevestiging aan de buitenzijde? Ik ben benieuwd hoe dit gedaan is.
Ook zie ik kastjes in de pop-up waar de meesten hun gascomfort hebben oftewel het klapkastje. Is dit orgineel zo of zijn er ook mensen die dit zelf gemonteerd hebben? Grrag advies hierover.
Ons pop-upje is kleiner dan de meeste die ik op de foto's zie, de bak zelf is n.l. ongeveer 2.40 meter met twee uitschuifbedden van allebei 1.20 meter. Wij hebben het derde bed links zitten.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • WebMaster
  • WebMaster's Profielfoto
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
Lees meer
10 jaren 4 maanden geleden #153 door WebMaster
Beantwoord door WebMaster in topic ?
Oorspronkelijk geplaatst door: mar-ine

welke wagen hebben jullie dan?

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.091 seconden

PopUpClub.nl maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren en het gebruiksgemak te vergroten. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Akkoord' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Ik accepteer het gebruik van cookies op deze site.

EU Cookie Directive Module Information