Producent onze PopUps failliet

  • WebMaster
  • WebMaster's Profielfoto
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
Lees meer
15 jaren 2 maanden geleden #43 door WebMaster
Producent onze PopUps failliet werd gestart door WebMaster
Oorspronkelijk geplaatst door: Gabriel

Helaas.... het doek is gevallen.

Afgelopen januari heeft FTCA - de producent van onze Coleman/Fleetwood campingtrailers de activiteiten gestaakt.

Ik heb de ontwikkelingen een tijdje gevolgd, maar uiteindelijk bleek het een afwikkeling van zaken, de voorraden zijn verkocht aan een grote Amerikaanse dealer en onlangs is het restant van de inventaris geveild. FTCA inc is niet meer.

Hieronder een aantal links met artikelen waarin je wat meer kan lezen. Ik zal deze in het ledendeel volledig plaatsen en er evt. een download van maken, want uiteindelijk zullen de links wel niet meer werken.

www.rvbusiness.com/2011/01/

www.rvbusiness.com/2011/02/

www.examiner.com/rving-in-national/


Onderaan de online artikelen vindt je verdere links naar meer informatie rondom het faillissement.

Één troost - we hebben gruwelijk degelijke wagens. En zoals een van ons me onlangs toevertrouwde:
"Gefliciteerd, U bent de trotse eigenaar van een museumstuk!"

Maar dan wel eentje die het nog héél lang volhoudt.

Gabriël de Waal

Bewerkt: 21 Apr 2011 22:43 GMT

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • WebMaster
  • WebMaster's Profielfoto
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
Lees meer
15 jaren 1 maand geleden #44 door WebMaster
Beantwoord door WebMaster in topic failliet
Oorspronkelijk geplaatst door: r. van wijk

Ton Stolwijk verkoopt nog gewoon nieuwe ;). Ben benieuwd of ze bij Ton Solwijk overstappen naar een ander merk. Volgens mij is er markt voor de pop-ups

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • WebMaster
  • WebMaster's Profielfoto
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
Lees meer
15 jaren 1 maand geleden #45 door WebMaster
Beantwoord door WebMaster in topic nieuwe...
Oorspronkelijk geplaatst door: Gabriel

Die had'ie al besteld en zijn afgeleverd voor het faillissement. En er staan er niet zoveel meer bij dealers...
Overigens haalt'ie ze hierheen via de Duitse omweg, en ik meen dat ze dan wat moeten veranderen / verwijderen mbt het originele gascomfoor.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.223 seconden

PopUpClub.nl maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren en het gebruiksgemak te vergroten. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Akkoord' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Ik accepteer het gebruik van cookies op deze site.

EU Cookie Directive Module Information