maatwerk voortent

• WebMaster
  • WebMaster's Profielfoto
  • Administrator
  • Administrator
Lees meer
21 jaren 6 maanden geleden #883 door WebMaster
maatwerk voortent werd gestart door WebMaster
Oorspronkelijk geplaatst door: Hans Freund

Wie heeft er een voortent op maat laten maken? Waar heeft men dat laten doen en wat ging dat ongeveer kosten? Wij hebben een Coleman voortent die onder de luifel wordt gebouwd, bestaande uit drie panelen.

;)

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

• WebMaster
  • Administrator
  • Administrator
Lees meer
21 jaren 6 maanden geleden #884 door WebMaster
Beantwoord door WebMaster in topic Re: Voortent
Oorspronkelijk geplaatst door: Paul Rustige

Hans,
Toen wij onze Sante Fe '97 vorig jaar kochten, kregen wij er een voortent bij. Dit was een soort campertent die je in de rail schoof, maar toch met op elke hoek een stok. Wij vonden deze te zwaar en hebben er een Fiamma-luifel bij gekocht (de orginele was niet op voorraad bij Ton). Daarnaast hebben wij een zijscherm gekocht en een losse tarp (grote vierkante lap met twee stokken). Zie de foto voor bijzonderheden.
Groet,Paul

• WebMaster
  • Administrator
  • Administrator
Lees meer
21 jaren 6 maanden geleden #885 door WebMaster
Beantwoord door WebMaster in topic voortent
Oorspronkelijk geplaatst door: Joost

Wij zijn op zoek geweest naar een voortent, maar konden niet slagen. Om toch meer ruimte te hebben bij regen heb ik op de dag voor vertrek een groot zeil (4x8 m2) met ogen, twee lange tentstokken en een hoop spanelastieken en haringen gekocht. Het zeil trek ik over de luifel en deels over het dak en de uitzettenten. De luifel wordt hiermee aanzienlijk vergroot. Mooi is het niet, het functioneert echter prima en dat voor weinig ruimtebeslag en weinig geld. Het voelt als echt kamperen......

• WebMaster
  • Administrator
  • Administrator
Lees meer
21 jaren 6 maanden geleden #886 door WebMaster
Beantwoord door WebMaster in topic RE: Voortent
Oorspronkelijk geplaatst door: Roy Oosterom

Hallo Hans dit is waarschijnlijk niet wat je bedoeld maar hierbij een voorbeeld van een "Noorse voortent" wel wat groot en zwaar om mee te nemen maar wel winter proof.

• WebMaster
  • Administrator
  • Administrator
Lees meer
21 jaren 6 maanden geleden #887 door WebMaster
Beantwoord door WebMaster in topic Voortent
Oorspronkelijk geplaatst door: Ad Kuijken

In het verleden heb ik erse malen aanpassingen aan de tent van mijn vorige vouwwagen laten maken bij Rogubein in Westerhoven. Dit is een tenten atelier waar je maatwerk tegen redelijke prijzen kunt laten doen.

• WebMaster
  • Administrator
  • Administrator
Lees meer
21 jaren 5 maanden geleden #888 door WebMaster
Beantwoord door WebMaster in topic voortent
Oorspronkelijk geplaatst door: jan en carla

wij gaan het dit jaar doen met een partytent waar we 4 zijwanden bij hebben gekocht. I had nog 2 lange ritsen die ik er aan genaaid heb. Kunnen we die open ritsen en omhoog rollen. Gaat vast ook wel lukken.:)

Tijd voor maken pagina: 0.148 seconden

PopUpClub.nl maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren en het gebruiksgemak te vergroten. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Akkoord' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Ik accepteer het gebruik van cookies op deze site.

EU Cookie Directive Module Information