lekker met de accuschroefmachi

  • WebMaster
  • WebMaster's Profielfoto
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
Lees meer
13 jaren 3 maanden geleden #466 door WebMaster
lekker met de accuschroefmachi werd gestart door WebMaster
Oorspronkelijk geplaatst door: marc

sinds kort de E1 binnen, bleek er meteen wat mis te zijn met de radio die stoort als de waterpomp in werking treedt. maar het ergens anders over dit topicnl

Heb door mijn zwager een sleutel laten maken die ik in mijn accusachroefmachine kan plaatsen en vervolgens het hefdak omhoog kan draaien ik gebruik hiervoor een hitachi 14,4 V 1,5 Mah op lage toeren werkt het perfect.
Zou er evt foto van willen bijvoegen, maar krijg dit niet voor elkaar

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • WebMaster
  • WebMaster's Profielfoto
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
Lees meer
13 jaren 3 weken geleden #467 door WebMaster
Beantwoord door WebMaster in topic Sleutel voor hefdak
Oorspronkelijk geplaatst door: Hanneke&Jeroen

Zou 12 volt ook werken? Heb pas een skill accuboormachine gekocht. Extra complicatie: heb een lange sleutel nodig ivm het fietsenrek achterop. Heeft iemand een idee hoe ik toch het dak met behulp van een machine omhoog kan krijgen? Sterke boormachine meenemen? En ik heb niet zo'n zwager....

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • WebMaster
  • WebMaster's Profielfoto
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
Lees meer
13 jaren 3 weken geleden #468 door WebMaster
Beantwoord door WebMaster in topic Sleutel voor hefdak
Oorspronkelijk geplaatst door: Hanneke&Jeroen

Zou 12 volt ook werken? Heb pas een skill accuboormachine gekocht. Extra complicatie: heb een lange sleutel nodig ivm het fietsenrek achterop. Heeft iemand een idee hoe ik toch het dak met behulp van een machine omhoog kan krijgen? Sterke boormachine meenemen? En ik heb niet zo'n zwager....

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • WebMaster
  • WebMaster's Profielfoto
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
Lees meer
13 jaren 2 weken geleden #469 door WebMaster
Beantwoord door WebMaster in topic Opzetstuk voor je boormachine
Oorspronkelijk geplaatst door: Hans

Kijk ook eens op deze site: www.customcylindersintinc.com/socket_jenie_sockets.htm
Dit bedrijf maakt hulpstukken voor je boormachine om het dak mee omhoog en omlaag te kunnen draaien.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • WebMaster
  • WebMaster's Profielfoto
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
Lees meer
13 jaren 2 weken geleden #470 door WebMaster
Beantwoord door WebMaster in topic Opzetstuk voor boormachine
Oorspronkelijk geplaatst door: Ad

De door Marc genoemde site is van een bedrijf in de USA, bij de prijs komen dan nog verzendkosten en mogelijk ook invoerrechten. Ik heb zelf een hulpstuk gemaakt van een bougiedop uit een doppendoos, graag laat ik dit zien aan belangstellenden op een popup weekend. De kosten zijn dan maar enkele euros plus het maken van een gleuf in de dop. Daarnaast is het wel zo dat een sterke boormachine nodig is. Het maakt wel enigszins verschil wat de leeftijd van de popup is. De nieuwere popups heb een gat bovenaan in de achterwand voor de sleutel, echter net als bij de oudere popups zit de as die de kabels opdraait nog steeds onder de wagen. Bij de nieuwere modelen zit er achter de achterwand een ketting van de bovenste as naar de onderste as. Hierdoor is iets minder kracht nodig als bij de oudere wagens. Voor de oudere popups zou ik minimaal een 18-V accuboormachine aanbevelen.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • WebMaster
  • WebMaster's Profielfoto
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
Lees meer
13 jaren 2 weken geleden #471 door WebMaster
Beantwoord door WebMaster in topic boormachine
Oorspronkelijk geplaatst door: Hans

Ik heb een COleman Cheyenne uit 2002 en het lukt me zelfs niet met een 18v boormachine om het dak te heffen.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.096 seconden

PopUpClub.nl maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren en het gebruiksgemak te vergroten. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Akkoord' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Ik accepteer het gebruik van cookies op deze site.

EU Cookie Directive Module Information